Bezpłatne szkolenie online: „Prawa konsumenta”

Bezpłatne szkolenie online: „Prawa konsumenta”

Już 5 sierpnia dawka praktycznej wiedzy dla rzemieślników i przedsiębiorców w zakresie relacji z konsumentami.

Termin: 5 sierpnia 2025 r. (wtorek), godz. 10:00
Forma: szkolenie online
Koszt: bezpłatne dla członków zrzeszonych w ramach ZRP.

Serdecznie zapraszamy na szkolenie pt. „Prawa konsumenta”, które skierowane jest do rzemieślników oraz przedsiębiorców świadczących usługi na rzecz klientów indywidualnych. Temat ten jest szczególnie istotny w codziennej działalności, ponieważ dotyczy prawnych obowiązków przedsiębiorcy wobec konsumenta. Szkolenie poprowadzi Adwokat Justyna Podlińska.

Zakres szkolenia obejmuje m.in.:

  • uprawnienia konsumenta wynikające z obowiązujących przepisów,
  • zasady rozpatrywania reklamacji,
  • obowiązki przedsiębiorcy w relacji z klientem,
  • najczęstsze błędy i praktyki, których należy unikać,
  • granice odpowiedzialności i sytuacje, w których przedsiębiorca nie musi godzić się na roszczenia klienta.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy, która pomoże świadczyć usługi zgodnie z obowiązującym prawem oraz unikać kosztownych nieporozumień.

Link do szkolenia zostanie przesłany członkom Izby w newsletterze Związku Rzemiosła Polskiego na początku przyszłego tygodnia.

Nie jesteś jeszcze członkiem naszej organizacji?
Dołącz do nas i korzystaj z bezpłatnych szkoleń oraz innych form wsparcia dostępnych dla zrzeszonych przedsiębiorców.
Pełna lista cechów i spółdzielni dostępna jest po kliknięciu TUTAJ.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

Kontakt